Rodačka z Mladé Boleslavi. Na Gymnasiu navštěvovala divadelní studio při Divadle Jaroslava Průchy Kladno – Mladá Boleslav, které vedl zdejší dramaturg Vlastimil Říha a v Praze dramatický obor LŠU vedený Šárkou Štembergovou – Kratochvílovou.
Po ročním studiu na PedFUK v Brandýse nad Labem složila úspěšně přijímací zkoušky na DAMU. Během studií na DAMU (1978 – 1982) hostovala v Realistickém divadle Z. Nejedlého v Nestroyově frašce „Namlouvání a ženění“ v Divadle na zábradlí ve slavných inscenacích Evalda Schorma Maratón, Bratři Karamazovi a v Bulgakově Moliérovi režiséra Václava Hudečka.Také v divadle J. Wolkera v inscenacích „Strakonický dudák“ a „Krakonošova zahrada“ v režii M. Vildmana.
Její absolvenstkou rolí byla tetička Beřeškovová ve „Strži“ Alexeje Gončarova režiséra J. Nebeského. Další role v Disku: Zpěvačka v prologu „Svatby“ B. Brechta, Erika v „Kazimírovi a Karolíně“ Ö. von Horvátha, Františka v „Krásné Františce“ M. Calábka a Orsetta v „Poprasku na laguně“ C. Goldoniho.
První cesta po absolutoriu směřovala, společně se svým spolužákem a později manželem Karlem Vlčkem, do Státního divadla v Ostravě za režisérem Janem Kačerem. V Ostravě strávila šest let a vytvořila celou řadu rolí. Za všechny jmenujme: Terezka (Tvrdohlavá žena – J. K. Tyl), Agnes (Krysař – V. Dyk), Sofie (Hoře z rozumu – A. S. Gribojedov), Cikánečka (Hlučná samota – B. Hrabal), Zpěvačka (Pekař Jan Marhoul – V. Vančura), Klaun Desdemona (Othello – W. Shakespeare), Lola (Loupežník – K. Čapek), Yvette (Vlkodlak – R. Vitrac), Alena Nebeská (Ani slovo o lásce – A. Máša) v režii Jana Kačera; dále Carola Cutrerová (Sestup Orfeův – T. Williams), Erika (Dům na nebesích – J. Hubač), Mariana (Povídky z vídeňského lesa – Ö. von Horváth), Eva (Adam a Eva – P. Hacks), Anči (Periférie – F. Langer), Galathea (Krásná Helena – P. Hacks), Elsie (Čas tvého života – W. Saroyan).
Dalších šest let byla Eva v angažmá v Divadle F. X. Šaldy v Liberci, kde hrála především pod vedením režiséra Petra Palouše například role : Barbora (Urmefisto – J. Vedral), Marie (Večer tříkrálový – W. Shakespeare), Helena (Sen noci svatojánské – W. Shakespeare), Kočka (Jak jsem obsluhoval anglického krále – B. Hrabal), a z dalších rolí Káča (Hrátky s čertem – J. Drda),Doňa Elvíra (Don Juan – Moliére, Ketty (Tři mušketýři – V. Martinec), Klára (Slaměný klobouk – E. Labiche).
V roce 1993 Eva opustila Liberec a učila v Praze na Vinohradech na ZUŠ dramatický obor.
Také hostovala u Otomara Krejči v Divadle za branou ve hře „Nemožný člověk“ Huga von Hofmannsthala.
Roku 1994 přijala nabídku a vstoupila do angažmá MDMB. Její první rolí byla Runa v Zeyerově „Radúzovi a Mahuleně“ režiséra Michala Dočekala.
DOTAZNÍK:
Kdybych mohla být kýmkoliv na světě, byla bych. . .
Psem v naší domácnosti.
S kým bych si nejraději popovídala?
S Edith Piaf.
Co dělám, když se nikdo nedívá?
Medím si.
Čím bych byla, kdybych nehrála divadlo?
Netuším – možná bych vyráběla hračky . . .
Já ve třech slovech . . .
Mrňavý lesní skřítek.
Co bych si pořídila, kdybych vyhrála v loterii?
Zaplatila bych synům studia v zahraničí.
Kdybych měla stroj času, vypravila bych se . . .
K Mayům.
Moje oblíbená písnička?
Hobo a pes.
Knížka?
B. Hrabal – Příliš hlučná samota.
Divadelní hra?
W. Shakespeare – Bouře.
Která herečka by mě měla hrát ve filmu?
Žádná – vystačila bych si sama.
Neslavnější osoba v mém telefonním seznamu?
Sláva – polní tráva! Radila jsem se se Seanem Connerym, ale neshodli jsme se. . .
Co mi nahání strach?
Lidská hloupost a krutost.
Moje oblíbené jídlo?
Buchty s mákem a vánočka.
Které město mám nejraději?
Řím.
Věřím v lásku na první pohled?
Ne.
Proč se věnuju herectví?
Kdysi – jako studentce gymnázia – mi to přišlo jako správné rozhodnutí.